O doménu už projevilo zájem mnoho služeb a významných společností. Dalo by se říct, že i když jí spousta větších domainerů naprosto nemusí, ba dokonce jí ani nemohou přijít na jméno, tak snaha protlačit tuto „call to action“ doménu pořád sílí. Počet registrovaných .me domén stále roste, i když o dramatickém či spontánním nárůstu se mluvit nedá.
Po facebooku a wordpressu po doméně .me sáhla i společnost YAHOO! a to se svým projektem sociální sítě meme.yahoo.com. Přes sedo si domluvila odkud premium domény me.me. Právě od domény me.me si YAHOO! slibuje že se stane jejich „an essential component of online branding strategy“ Což je celkem drsné tvrzení, jehož překlad by mi zabral více času než psaní celého článku. Ale třeba v zahraničí nemají takové BFU jako u nás, kteří stále ještě mají problém pochopit, že ne každá doména musí končit na .cz a že adresní řádek se nenachází na stránkách seznamu ale trochu více nahoře a je součástí prohlížeče.
Související články
Vyplatí se AMP?
Na Search Engine Land vyšel zajímavý ?lánek o AMP (Accelerated mobile page). AMP je v podstat? stránka s osekaným HTML, CSS a JavaScript, kterou…
Rozdílný přístup vyhledávačů přináší zajímavé paradoxy
Dneska jsem zrovna koukal jak si vede nejnovější minisites a jak by jsem mohl optimalizovat do budoucna celý proces budování minisite, včetně…
Pagerank, Srank ani počet indexovaných stránek Googlem mě při nákupu odkazů nezajímají
Včera večer jsem po nějaké době procházel nabídky odkazů a reklamních ploch na webtrhu. Zaujalo mě, jak jsou stavěny inzeráty: “Bannery,…