Co děláme, když to jinak nejde

blog.h1.cz, 1. dubna 2010 ve 12:46:07, 17x přečteno

Vždy se snažíme zdokonalovat používané a osvědčené metody internetového marketingu, ale nezavrhujeme ani nové cesty. Pro výjimečné výsledky, které požadují naši klienti působící ve vysoce konkurenčních segmentech, je nezbytné hledat netradiční řešení a postupy, do kterých se zatím nikdo nepustil. Podívejte se na detailní case study, která představuje úspěchy naší nové služby lobbing a nátlakové akce v internetovém marketingu.

Pokračování na: blog.h1.cz

Související články

Shipito utraci za reklamu

Kdyz se me lidi ptaji jestli utracime za reklamu tak vetsinou rikam, ze ne. Ano utracime par stovek mesicne za nejake stare kampane na Adwords. Ale to

P?ipravte PPC kampan? na rok 2017

Dnes jsem m?la na E-Business Akademii dvacetiminutovou p?ednášku se stejnojmenným názvem. A protože tohle téma se do dvaceti minut narvat fakt…

Trip report: Zimni olympijske hry v Jizni Koreji

Cesta do Koreji byla s Asiana Airlines. Jedna z mala aerolinek co neustale dava k dispozici spoustu first class letenek za mile. Dokonce i v tom


Komentáře

(nezobrazuje se)