Jedna z nejčastějších otázek začínajících i pokročilých inzerentů v reklamě placené za klik směřuje k podvodnému klikání. I ve spoustě článků, rozhovorů a diskusí na téma PPC najdete jako jeden ze stěžejních bodů obavy z click fraudu. Je to zvláštní, protože s reálným problémem jsem se ještě v našich podmínkách nesetkala, přitom by měl člověk málem pocit, že se to děje pořád a každému.
Jen v rychlosti - myslí se tím podvodné manuální nebo robotické klikání na reklamu. To jest jednoduše řečeno takové klikání, které nemá nic společného s tím, že jde o nějaký alespoň potenciální zájem uživatele.
Jasně, konkurenci, která nám nepřeje úspěch asi máme každý. Možná ta konkurence nemá nic lepšího na práci, než aby klikala na vaši reklamu. A možná jí na tom záleží tolik, že během dne oběhne několik počítačů, vymění IP adresu, naprogramuje si robota nebo podnikne podobné šílenství. Snaží se vám vyčerpat denní rozpočet buď proto, aby vás zrujnovala nebo proto, aby se zobrazovala už jen její reklama. Tomuhle se věnuje každý den pár hodin, protože to dá spoustu práce. Vlastní byznys přitom nechává stranou.
Nezní to moc pravděpodobně, že ne! Pár kliků možná, něco zásadního ne. Mimochodem určitě víte, že vyšší míra prokliku vám může pomoci snížit cenu za klik, kterou budete platit.
Související články
Asociace se zna?kou: Jak vznikají a pro? jsou v marketingu tak d?ležité?
Co stojí za úsp?chem t?ch nejv?tších zna?ek? Je to skv?lý produkt? Nejenom. Ty nejv?tší a nejlepší zna?ky posilují spojení se svým…
Jak nejlepe vyjednat dobrou cenu nemovitosti
Absolutne nejlepsi taktika je vedet pro sebe, ze obchod nemusim udelat. V podstate cim mene neco chci prodat nebo koupit tim dostahnu lepsiho vysledku…
Jak na pravidelný monitoring vlastního brandu a dotaz? pomocí nástroje Marketing Miner
Monitoring považuji za jeden ze základ? každého funk?ního online podnikání a jeho pokro?ilejší implementaci za generátor skv?lých podklad?…