Jednoho dne mě napadlo, že místo odkazování na cizí web určité opakující se značky, kterou zmiňují poměrně často, by jsem mohl vytvořit na vlastním webu jakýsi mezistupeň. Stránku s informacemi o dané značce.
Pro otestování mi přišel ideální můj blog cn130, kde píšu o českém hostingovém trhu. Pro každého hostera jsem tak vytvořil stránku s informacemi o něm. Z jednotlivých článků, pak všechny odkazy o daném hosterovi vedli na informační stránku o něm. Z ní pak na něj.
Asi nikoho nepřekvapí, že pokaždé když jsem napsal článek v němž byl odkaz na informační stránku, tak se posunula o pár míst nahoru. Následně postupně padala zase dolů. Takže jestli jsem jí chtěl držet, co možná nejvýše na Seznamu bylo nutné psát pořád nové články. Naopak pokud jsem někoho zanedbával, tak se informační stránka propadávala do hlubin SERP.
Co myslíte jak tomu je u Google? Tam naráží informační stránka na několik problémů, které v podstatě odráží nejnovější trendy v onpage optimalizaci a samozřejmě jak jednou děláte blog/magazín, tak Google preferuje klíčové slovo v aktuálních článcích. Co to znamená?
Související články
Všechny odkazy si nejsou rovny – zajímavá infografika z MOZ
Na MOZ vyšla celkem poda?ená infografika o zp?tných odkazech. Na základ? p?edešlých prohlášení Google, patent? a experiment? poskládali…
Rozdílný přístup vyhledávačů přináší zajímavé paradoxy
Dneska jsem zrovna koukal jak si vede nejnovější minisites a jak by jsem mohl optimalizovat do budoucna celý proces budování minisite, včetně…
Prokliky z Google featured snippet zvýrazní citovaný obsah p?ímo na stránce
Tento týden spustil Google pom?rn? zásadní novinku, kterou zvýší prestiž svých featured snippet a také vašeho webu. Sta?í když bude vše…