Chcete Tesco Club Card? Obrňte se bezmeznou trpělivostí

domecekzkaret.cz, 28. listopadu 2010 ve 22:28:26, 3 492x přečteno
Chcete Tesco Club Card? Obrňte se bezmeznou trpělivostí

Původně jsem v tomhle článku chtěl ukázat, jak to vypadá, když se nekoordinují jednotlivé složky reklamních kampaní a kdy se dělá kampaň sama pro sebe. Nakonec mi z toho vyšel popis snad nejzprasenější komplexní komunikační kampaně, jakou jsem kdy viděl. Asi někteří z vás znáte Tesco Club Card, ale kdo z vás ji má? Tady je můj příběh, jak ji po čtyřech pokusech a více než hodině času stále nemám.

První informace o existenci Club Card se ke mně dostala prostřednictvím reklamy v Česko Slovensko má talent. Tesco kartička je jedním z hlavních sponzorů a její sponzorský spot lze jen těžko při pravidelném sledování ignorovat. Reklamní spot vyskakuje i při přehrávání videa z webu csmatalent.cz. Na druhou stranu, cíl byl asi splněn. Vím, že Tesco má nějakou kartičku. Sice nevím, proč bych si ji měl pořídit, ale to se nejspíš dozvím, až při návštěvě supermarketu.

Zlákán možností získat další klubovou kartičku jsem při příštím nákupu v Tescu zkusil zjistit, jak se ke kartičce dostat. Sada letáků mě navedla až k pultíku s nápisem Club Card. A tam nic. Tomu říkám fail. Asi to nebude tak jednoduché, jak jsem si myslel. Odrazen prvním neúspěchem jsem svoji misi vedoucí k získání Club Card na nějakou dobu odložil. Mezi tím vyprchal prvotní zájem získat kartičku jen tak ze zájmu o novinku.

Neustálé dotazy pokladní: „A kartičku máte?“ při každém nákupu, mě dovedly k druhému pokusu, že si tu kartičku zřídím. Nejdřív jsem se chtěl informovat, k čemu vlastně kartička slouží. Sehnal jsem si vcelku jednoduše letáček popisující výhody Tesco kartičky. Obsahuje zhruba tohle:

Pokračování na: domecekzkaret.cz

Související články

Úspěšný e-shop krok za krokem – 4. díl

V druhém díle jsme si řekli o cílových skupinách, jejich potřebách a jak je zohlednit při návrhu nového e-shopu. Měli byste tedy mít…

AdSense – jak rychle se zobrazují reklamy na nových stránkách

Takže vezmeme to p?kn? postupn?. Po umíst?ní kódu AdSense se na celém webu nezobrazuje reklama hned. Podle druhu plochy to m?že trvat i n?kolik…

Asociace se zna?kou: Jak vznikají a pro? jsou v marketingu tak d?ležité?

Co stojí za úsp?chem t?ch nejv?tších zna?ek? Je to skv?lý produkt? Nejenom. Ty nejv?tší a nejlepší zna?ky posilují spojení se svým…


Komentáře

(nezobrazuje se)