Až 60 % kliknutí na reklamu na mobilech je omylem

404m.com, 8. února 2016 ve 12:34:30, 22x přečteno

Podle výzkumu spole?nosti Retale je až 60 % kliknutí na reklamu na mobilních za?ízení omyl. Ostatn? není se ?emu divit, zkuste si nap?íklad na mobilu zav?ít reklamu, která p?ekryje obsah a na její odstran?ní musíte zmá?knout malé ??. O tom, že se jedná o velký problém se zmínil nedávno i Google, který považuje práv? neúmyslná kliknutí p?i posouvání obrazu prstem za nejv?tší výzvu pro rok 2016.

V sou?asné dob? se nej?ast?ji uživatelé mobilních telefon? setkávají s reklamou na online denících (60%), sociálních sítích (50%), p?i hraní her (47%), sledování videa (45%) a poslouchání hudby (45%). Tento rok by m?li inzerenti zaplatit za reklamu pro mobilní telefony neuv??itelných 18 miliard USD. Podle pr?zkumu spole?nosti Retale v podstat? 60 % z této ?ástky vyhodí inzerenti oknem. No vlastn? je to bude stát ješt? více. 68 % uživatel? je totiž po takovémto neúmyslném kliku rozlad?no, 45 % flustrováno a 22 % doslova zu?í. Negativní emoce rozhodn? zna?ce nepomohou.

Na druhou stranu i p?es 60 % náhodných klik? a rozlad?né uživatele se v?tšin? firem investice do reklamy pro mobilní telefony prost? vyplatí. D?kazem toho má být i rostoucí zájem o reklamu.

Reklama na mobilních telefonech je rozhodn? zajímavá už kv?li cílové skupin?. Když se nudíte v?tšinou nemáte po ruce po?íta?, ale mobil ano. S trochou št?stí i internet. Reklama u nudícího se ?lov?ka m?že zaujmout více, než když d?láte n?co produktivního na desktopu. T?eba Google p?ijde s n?jakým m??ením aktuálního psychického rozpoložení uživatele. P?edstava, že budete cílit speciální bannery na naštvané lidi zní zábavn?. Na druhou stranu cílení na lidi v depresi už zavání spíše temnou sci-fi.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Facebook p?ipravuje nový reklamní formát speciáln? pro uživatele mobilních telefon?

Každý m?síc údajn? navštíví Facebook 1,25 miliardy uživatel?. Což je o n?jakých 25 % více než minulý rok. To už je po?ádné…

Going down the crypto rabbit hole – DEX, pooly, farmy a staking

Kryptom?nám se postupn? v?nuji od kv?tna tohoto roku. Tento ?lánek je pokra?ováním Going down the crypto rabbit hole – za?átek. Informace zde…

Až polovina hledání v Google nevede ke kliku

Spole?nost Jumpshot zpracovává anonymizované data z oblíbeného bezpe?nostního balí?ku Avast. Ten dává pozor jaké stránky uživatel…


Komentáře

(nezobrazuje se)