Akce Prodej vašich Webů I. se nějak nevydařila

404m.com, 15. ledna 2013 ve 01:20:34, 30x přečteno

Musím přiznat, že jsem celkem zklamaný. Dlouho avizovaná akce Prodej vašich Webů I. se nevydařila. Přitom pokaždé když se nabízejí domény, tak mi lidé píšou jestli neudělám něco podobného pro weby. Když však přišlo na věc, tak se objevila jen jedna nabídka.

Přitom zájem nebyl zrovna špatný. Pokud by jsem měl věřit pluginu ShareThis, tak měl příspěvek 54 sdílení (34 návštěv) na Facebooku, 184 tweetů (154 návštěv) a 4 sdílení přes Google plus (2 návštěvy). Ten ale podle mě vždy trochu přehání, když si to srovnám s návštěvností. No v každém případě akce přitáhla 1149 lidí, kteří zde zůstali déle jak 10 vteřin. Průměr byl dokonce 5 minut.

Žádné eshopy – tuto podmínku jsem zvolil z důvodu různých automatických systémů, které přeprodávají zboží odjinud. Množí se to na webtrhu a přiznám se, že jsem vůči tomu hodně skeptický. Klasické eshopy by spíše zasloužily svou vlastní kategorii. Jiné šablony. S tím nemám zkušenosti. Domnívám se, že se dají prodávat klasickou cestou přes zavedené kanály jako je webtrh, webfair či webdeal.

Žádné nově založené weby – stáří minimálně 6 měsíců. Možná jsem mohl nechat 3 měsíce. S mladšími weby je to problém. Majitel stáhne odkazy a web spadne ve vyhledávačích anebo začne minisite během následujících týdnů slušně vydělávat a majitel nechce prodat za sjednanou cenu. Prostě chce tomu dát správný čas. Do příště můžeme čas zkrátit, ale myslím si že tady problém nebyl.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Prodané .cz domény 22. – 28. ?ervence

Nejdražší prodanou doménou tohoto týdne se stala podivn? vypadající 00w.cz. Vydražila se na dAukce za 2,2K CZK. Už byla p?evedena na nového…

Prodej vašich Webů XI.

Nebojte se nezapomněl jsem na druhý pátek v měsíci, který patří prodeji, jen jsem přemýšlel jak celou akci vylepšit. Procházel jsem si…

Marketing a KPI: 6 nejznám?jších a pro? je mít?

Klí?ové ukazatele výkonnosti (KPI – Key Performance Indicators) jsou kvantifikovatelné metriky, které ukazují výkon firmy (marketingu) ve…


Komentáře

(nezobrazuje se)