Adfox končí

404m.com, 23. září 2010 ve 17:54:25, 70x přečteno

Tak to vypadá že adfox (Centrum Holdings s.r.o.) k 31.12.2010 definitivně končí se se svým PPC programem. Místo něj bude nabízet jako strategický partner Google Adwords. Těžko říct co si pod tím představit. Faktem je, že společnost Centrum Holdings s.r.o. má takovou menší soukromou armádu prodejců, kteří by s prodejem Adwords neměli mít problém.

Adfox nikdy nepatřil mezi ty lepší. Jen hrstka lidí si dovolila tvrdit, že mu dají přednost před adsense. Po lednu tohoto roku za něj však spousta lidí byla více než ráda (důvodem byl zákon o DPH). A teď bude končit. Stávající uživatelé tak budou moci přejít k skliku, který má prý celkem slušně nastartováno (za poslední dva měsíce si na něj nikdo moc nestěžuje, takže to vypadá, že šlape v pohodě).

Co to může znamenat pro trh? Více peněz poteče do Adwords, takže by se dalo spekulovat možná i o nějakém tom zdražení za klik. Více webmástrů přejde na sklik, takže tam by se mohlo naopak zlevňovat i když při velikosti trhu to bude jen pomyslné zrnko písku na pláži. Kdo má kvalitní trafik, ten už stejně asi jede na affiliate, anebo má dlouhodobě vyprodaný prostor na smlouvu. Spekulace si spíše nechám na nějakou úvahu.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Prodané .cz domény 10. – 16. února

Když jsem si procházel výsledky aukcí za tento týden, tak mi do o?í uhodila adfox.cz, jejíž cena se nakonec po 33 p?íhozech vyšplhala za…

AdFox končí, Centrum bude nabízet AdWords

Jsou to dva měsice, kdy jsem se zamýšlel na budoucí existencí reklamního systému AdFox provozovaného Centrum Holdings (Centrum.cz). Dnes už…

AdFox: Kam mizí tato reklamní síť?

Když v roce 2005 Centrum.cz představil svůj vlastní PPC systém AdFox, měl s ním jistě velké plány. Vstoupil na scénu, kde už hráli…


Komentáře

(nezobrazuje se)