Hráči různých flash her už nejsou tak nezajímavou cílovkou jako tomu bývalo kdysi. Toho si uvědomuje i Google a reaguje na poptávkou novou službou AdSense for games, který je momentálně v beta testování.
Bude postavená na principu TrueView, tedy překročitelné reklamy, která velice dobře funguje například u YouTube videa. Jsou to takové ty upoutávky, které jdou po určité době vypnout, pokud diváka nezaujmou. V současné době je tento formát využíván u 70% videi.
Zajímavé bude sledovat i vývoj cen za takovou reklamu. Přeci jen nechat si udělat profesionální set bannerů je pro některé inzerenty nadměrná investice, co potom nějaký videoklip. To by nasvědčovalo, že cena půjde dolů. Navíc hry mají obrovské množství impresí. Jestli bude dostatek konkurence? Na druhou stranu reklama půjde určitě vkládat i formou reklamních bannerů. No to už budou spíše pořádné tapety :)
Uvidíme jak to celé dopadne. Na rozdíl od YouTube, když se to dobře udělá může reklama pomoct například při nahrávání hry. Dnešní hry už jsou v megabajtech. To než se nahraje, tak chvilku trvá. Shlédnout mezi tím nějaký vtipný či naučný spot by mi nevadilo.
Související články
Adsense zveřejnil kolik dává publisherům!
V zájmu větší transparentnosti zveřejnila společnost google kolik vlastně vyplácí, prostřednictvím reklamní sítě adsense, svým…
Adsense mění rozložení prvků v reklamě
Není to tak dávno co jsem probíral zajímavé rozložení reklamy na jedné stránce poskytující poradenství v oblastí hostingu. Nahoře měla…
AdSense ban za špatné odkazy na stránce
Na Forbes.com vyšel zajímavý příběh válečného veterána, který se rozhodl na misi v Iráku napsat knížku o programování v pythonu. Když…