Není to tak dávno co jsem probíral zajímavé rozložení reklamy na jedné stránce poskytující poradenství v oblastí hostingu. Nahoře měla klasickou grafickou reklamu o rozměrech 728×90, pak nějaké informace, grafiku a zhruba uprostřed stránky (chtělo to trochu odstrollovat) byl další formát 728×90 tentokrát textový formát. Na tom, ale bylo zajímavé, že připomínal spíše seznam odkazů. Prostě co řádek to reklama místo klasických 5 reklam vedle sebe. Už tehdy zaznělo, že si jen adsense tým testuje nové reklamní formáty.
Dnes vyšel článek A new look for AdSense for content ad units, kde jsou nové formáty reklamy popsané. V současnosti se testují na formátech 728×90, 300×250 a 336×280. A co o co přesně jde?
Já osobně jsem dost často používal barvu URL stejnou jako barvu textu, aby tak trochu odkaz zapadl a hlavně zaujal nadpis reklamy. Teď když se koukám jak to vypadá tak moc nadšený nejsem. Na druhou stranu u formátu 768×60 to vypadá celkem dobře a na minisites, anebo katalogu se rozhodně neztratí. Na druhou stranu snad tým adsense ví co dělá.
„U tech 2 dole zase k rapidnímu snízení. Společnosti jako aukro nebo O2 rvou do ppc hodně penez a tak se objevují na strasne moc frazí a s vetsinou mají mnohdy velmi málo společného. takže jakmile uživatel uvidi ze je vedle titulku AUKRO.cz, tak pro by tam lezl, kdyz aukro zna a nema ho rad.“
Související články
Testování automatické reklamy AdSense 1
Když jsem poprvé psal v únoru o automatických reklamách Google AdSense, tak jsem byl celkem skeptický. Nev??il jsem tomu, že by dokázal Google…
Pokles výdělků z AdSense? Desítky procent! Jak je to možné?
V minulém článku o finanční krizi a PPC z pohledu celkových objemů utracených rozpočtů jsem předpokládala růst. Naproti tomu výdělky z…
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…