Optimalizace pro vyhledáva?e se n?kdy až moc soust?edí na metriky. To má za následek až p?esp?íliš m??ení a výpo?t?, které ve finále nep?inesou moc smysluplné údaje o úsp?šnosti webové stránky. M??ení konverze nebo hodnocení dle umíst?ní v žeb?í?ku vyhledávání m?že napov?d?t velmi mnoho o tom, jak dob?e si Vaše stránky vedou. Na druhou stranu p?esp?ílišná kontrola nap?íklad sociálního vlivu není až tak produktivní.
Následujících p?t SEO metrik, které bývají ?asto sledované nemusejí sd?lit o funk?nosti Vašich stránek tolik, kolik si myslíte. Takže pokud jste zaraženi ohromným množstvím ukazatel?, které byste m?li sledovat, zvažte jejich zeštíhlení a vylu?te n?které z Vašeho sb?ru dat.
Google sice v rámci toolbar PageRank poskytuje nejnov?jší algoritmy, které ur?ují, jak moc by m?ly být autority sites ve vztahu k sob? navzájem. Nakonec ovšem výsledná data poskytne ve?ejnosti jenom n?kolikrát za rok. V d?sledku toho pak výsledky zobrazené p?es toolbar SEO tools m?žou být velmi zastaralé poskytnuvší bezvýznamné metriky.
V každém p?ípad?, ?as od ?asu zkontrolujte panel nástroj? PageRank. Výrazný pokles by mohl být známkou toho, že Googpoklesle odhalil a penalizoval pochybnou ?innost na Vašich webových stránkách. Pokud ale p?ijde na regulérní ?ízení nejb?žn?jších SEO metrik, m?žete jej nechat být mimo okruh Vašeho zájmu.
Související články
Collabim – instantní prášek na SEO?
Poslední tři měsíce jsem měl možnost sledovat SEO z poněkud více manažerského pohledu, než dřív. Měl jsem možnost komunikovat s…
5 v?cí, co jsem si odnesl ze SEOlogeru naživo 2023
Na SEOloger 2023 jsem se t?šil již od minulého, pro m? prvního, ro?níku. To i p?es to, že SEO v sou?asnosti není mým hlavním zájmem. Jedná…
Jak se stát PPC?ka?em
Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…