11 d?vod? pro? neztrácet ?as s propagací na Facebooku

404m.com, 18. dubna 2015 ve 10:54:24, 16x přečteno

Na Kissmetric vyšel zajímavý ?lánek Should You Delete Your Business Facebook Page? Pokud vám není angli?tina cizí, rozhodn? jej doporu?uji p?e?íst. S názorem, že Facebook už není co býval, se setkávám ?asto. Na druhou stranu nostalgie je hezká v?c, ale ob?as je to spíše výmluva, pro? se neu?it nové v?ci. V každém p?ípad? n?které body zmín?né ve výše zmín?ném ?lánku stojí za zvážení.

V p?vodním ?lánku je d?vod? více, ale tyto mi p?išli nejlepší. Osobn? mám zkušenosti s n?kolika stránkami, které jsem vytvo?il. Na férovku. Nikdy se mi nepovedlo z nich dostat n?jaká zajímavé ?ísla oproti Twitter. Chce to jinou strategii a p?idávání obsahu. S komunitou je t?žší pracovat. P?ísp?vky je nutné p?ipravit podle druhu fanoušk?, p?itom v porovnání oproti t?eba Google plus, nemáte k dispozici formátování textu. Na zaujetí je málo ?asu a text tlust? anebo kurzívou se fakt hodí.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Srpnový ob?žník z digitálního sv?ta 2017

Cílem nové kampan? je podpo?it focení na iPhonech a kampa? #ShotoniPhone, kdy Apple bude na svém profilu zve?ej?ovat fotografie vytvo?ené na

Fanoušci stránky na Facebooku: reklama a šíření mezi přáteli

Reklama na Facebooku může přivést návštěvníky na web (kde je následně k něčemu přesvědčíme). Nebo je může přivést na stránku na

Stavíme úspěšný online herní web – 6.díl

Minule jsem psal o tom, že jsme pomalu začali dělat nějakou tu propagaci v Čechách a na Slovensku. Hovořil jsem o linkovacích službách…


Komentáře

(nezobrazuje se)