Žebříčky na Facebooku

webzurnal.cz, 6. května 2011 ve 01:00:59, 85x přečteno
Žebříčky na Facebooku

Dnešní téma není nějak extrémně přínosné z hlediska nějaké vzdělávací hodnoty, nicméně na zajímavosti mu to neubírá. Našel jsem a dal dohromady totiž několik žebříčků, jakými jsou nejoblíbenější stránky, nejhranější hry a nejvíc „trendy“ aplikace v prostředí této sociální sítě. Vždy se zaměřím na Top 10, ale pokud bude nějaká zajímavá stránka i na dalších místech, také jí samozřejmě přidám.

Tady je poměrně jednoduché, na čem je žebříček postaven – pochopitelně je lepší ta stránka, u které více lidí kliklo na populární Like. Kdo by čekal, že nejoblíbenější bude logicky samotná sociální síť, je na omylu, takže rovnou k Top 10.

Zajímavá je v tomto žebříčku „soukromá“ hitparáda televizních seriálů. Jak je vidět, vítězem je Family Guy na 7. místě. Dále se do 25 nejoblíbenějších vešel South Park na 12., Simpsonovi v závěsu na 13. a Disney jako tvůrce se objevil na 22. místě. Ještě dodám, že například Harry Potter nebo Twilight, které já osobně bych čekal i v Top 10, se umístily na 20. respektive 21. místě (oba mají podobně lehce přes 22 miliónů fanoušků).

Na Facebook chodí nemalé procento především mladší generace s tím, že si tu nemusí jen pokecat s přáteli, projít si fotografie apod., ale také zahrát si jakoukoliv hru z nesmírně široké nabídky. I když jsou obvykle plné reklamy a tvůrci se na nich logicky snaží hlavně vydělat, některé jsou opravdu zajímavé a až návykové. Jaké jsou tedy nejpopulárnější hry, které hýbou herní komunitou této sociální sítě. Je to těchto 25:

Pokračování na: webzurnal.cz

Související články

10 důvodů proč být na Facebooku

Vybrali jsme deset důvodů, proč se prakticky každé firmě vyplatí rozjet propagaci na Facebooku.1) Buďte tam, kde je vaše cílová skupinaNa…

Fanoušci stránky na Facebooku: reklama a šíření mezi přáteli

Reklama na Facebooku může přivést návštěvníky na web (kde je následně k něčemu přesvědčíme). Nebo je může přivést na stránku na

E-shop přímo na Facebooku

Možnosti propagace stejně jako potenciál Facebooku jsou s trochou nadsázky prakticky neomezené, a když se dobrý nápad sejde i s kvalitní…


Komentáře

(nezobrazuje se)