Mohla by fungovat u eshop? funkce – jsem ochoten zaplatit maximáln? …?

404m.com, 22. června 2018 ve 00:41:47, 2x přečteno

Dneska jsem si všiml zajímavý tweet od @DInvesting, kde uvažoval zdali by se mohla ujmout u eshop? funkce, kam si sám zákazník zadá maximální cenu, kterou za zboží je ochoten dát. Na první pohled to možná vypadá divn?, ovšem když se zamyslíte nad celkovým potenciálem…

Do any retail websites have a "make offer" feature where a buyer can name his or her price and seller can accept in the future? For example, if I like a particular shirt that is priced at $125 but I would only pay $80, retailer can agree to sell it for $80 within a time period.

Elliot Silver má zkušenosti s domainingem, a tam je zcela b?žné o cen? domény smlouvat. Ob?as takové smlouvání trvá n?kolik let. Prost? si jednou za ?as napíšete, dokud se nesejde nabídka s poptávkou. Proto jej také z?ejm? napadlo, dát tuto funkci do ecommerce.

Samoz?ejm? implementace do klasického eshopu by nebyla zrovna jednoduchá. Jak víme, mnoho zákazník? je la?ných po slevách. Možnost nabídnout vlastní ?ástku by brali jako šanci získat práv? slevu. P?itom by si zboží koupili i tak.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Fanoušci stránky na Facebooku: reklama a šíření mezi přáteli

Reklama na Facebooku může přivést návštěvníky na web (kde je následně k něčemu přesvědčíme). Nebo je může přivést na stránku na…

Strategie nejnižší ceny

Nedávno byl na webtrhu zajímavý dotaz, pod kterým se hned rozběhla značně OT diskuze. Dotyčný chtěl vědět, jak udělat, aby jeho eshop

Zajímavý způsob monetizace – prodej reklamy pod články

Dnes se rozhodl Petr Jeník na svém blogu owww.cz prodávat textovou reklamu pod již publikovanými články. Musím se přiznat, že ačkoliv mě…


Komentáře

(nezobrazuje se)