Jak efektivně řídit a vyhodnotit investice do internetového marketingu?

webzurnal.cz, 15. března 2011 ve 00:00:59, 42x přečteno
Jak efektivně řídit a vyhodnotit investice do internetového marketingu?

Pokud provozujete eshop, nebo řídíte firemní web či portfólio více webů, je celá řada činností, které musíte sledovat a vyhodnocovat. Máme pro vás tip na ATIM.CZ první informační systém pro řízení a vyhodnocování investic do internetového marketingu.

Unikátní vlastností ATIMu je možnost vyhodnocovat efektivitu reklamy, například pro eshopy ATIM on-line počítá kolik provozovatele e-shopu stojí získání objednávky či přístupu z určitého zdroje. Díky koncepci modulového řešení, si můžete vybrat jen ty moduly, které potřebujete pro řízení vašich aktivit v souvislosti s internetovým marketingem o nichž si povíme dále. ATIM můžete provozovat jako hostované řešení přímo na atim.cz. V případě, že chcete mít vaše citlivé informace o investicích a řízení internetového marketingu pouze pod svou kontrolou, můžete mít instalaci ATIMu na vašich serverech. ATIM se vyznačuje nejen unikátní funkčností, ale vaši oblibu si získá i svým uživatelským rozhraním, které je plně na platformě webu 2.0. Na závěr co vás určitě potěší nejvíce – ATIM je zcela zdarma, ve své plné verzi bez jakýchkoliv podmínek a omezení.

Jedná se o unikátní funkci, kdy uložená data o výši investic v daném čase se porovnají s daty o počtech přístupů a plnění cílů, či konverzí na Google Analytics a vy máte opravdu jediněčnou možnost na úrovni jednotlivcýh zdrojů provozu zjistit kolik vás stojí jedna objednávka, či jeden přístup.

Pohled na vaši sledovanou položku, na jaké je pozici se nachází z hlediska nejlevnější ceny. Systém dohledá ceny konkurence a vy víte jaká by měla být cena, aby jste se zobrazila na 1,5 či 10 pozici.

Pokračování na: webzurnal.cz

Související články

8 způsobů jak vydělávat na internetu

V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…

Stále jsme aktivní, rozjíždíme vlastní projekty

Tak Vás po velice dlouhé odmlce zdravím! Moje aktivita na blogu byla poslední rok velmi nízká. Stále ale plně fungujeme, nabízíme…

Rok 2010 a budoucnost vyhledávání? – Část I. Rok 2009

Velmi zajímavé téma, které poslední dobou koluje internetem, respektive jím koluje na každém konci roku, skýtá otázku, jak bude vypadat rok…


Komentáře

(nezobrazuje se)