Mam-li pro nekoho nejaky obchodni navrh tak mu nemuzu vypravet dlouhe pribehy. Musi byt hned jasne proc by takova spoluprace mela davat smysl. Neni cas na dlouha jednani jen aby se zjistily zakladni informace. Nejlepsi je mit vse dopredu promyslene, aby to melo logiku a davalo smysl pro obe strany. Proste kazdy obchod musi byt win-win. Nejenom byt vyhodny pro me, ale take pro druhou stranu. A jit rovnou k podstate veci pri vysvetlovani.
Neni totiz cas dlouze analyzovat jednu ze stovek moznosti. A i kdyz vy zrovna tech sto moznosti nemate tak vase protistrana je muze mit. Proto je potreba byt jasny, strucny a dokazat vysvetlit proc spolupracovat s vami dava nejvetsi smysl.
Související články
Strukturovaná data: Klí? k lepší viditelnosti ve vyhledáva?ích
Strukturovaná data jsou mocným nástrojem pro zlepšení SEO, který bohužel mnoho web? stále nevyužívá správn?. Jako SEO konzultant s…
Jak Ukrajina využila krypto a pro? by to s fiatem nešlo
Dneska jsem poslouchal m?j oblíbený YouTube kanál Coin Bereau, kam zrovna p?ibylo video INSANE Crypto Hearing: What Politicians Want To DO!!…
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…