Na nedávné konferenci v New Yorku p?edstavili zástupci této nejv?tší sociální sít? n?kolik zm?n, které se p?ímo dotýkají firemních stránek, a proto by je žádná spole?nost nem?la p?ehlížet. T?m hlavním se budu v?novat v dnešním ?lánku.
Profilová samoz?ejm? není úpln? správn? ozna?ení, protože firmy mají na Facebooku stránky, ne profily, ale vysta?íme si s tím. Vzhledem k tomu, že i firemní stránky už p?ešly na Timeline, má fotka zásadní význam. Facebook nicmén? p?esn? specifikuje, co na fotce být nesmí, jak už jsem zmi?oval p?ed pár dny v novinkách. Aby byl ale tento ?lánek kompletní, uvedu to i zde.
Jak vyplynulo z konference, Facebook se snaží umožnit firmám vypráv?t v prost?edí sociální sít? své p?íb?hy. Proto jsou te? obrázky a videa v postech mnohem v?tší, aby jen tak nezapadly a byly na první pohled hned vid?t. Zárove? jsou tu možnosti, jak posty ješt? více zvýraznit.
Vpravo naho?e má každý post malou hv?zdi?ku, na kterou když kliknete, m?žete konkrétní p?ísp?vek dále zvýraznit. Zárove? také u postu vidíte malou tužku. Ta vám umožní až na týden „p?išpendlit“ p?ísp?vek v Timeline co nejvýše, aby nezapadl.
Související články
Na Facebooku se prospamuje 200 milionů USD za rok
Spam neboli nevyžádaná reklama se na Facebooku už celkem hezky zabydluje. Tým italských odborníků na bezpečnost spočítal, že si spameři…
Srpnový ob?žník z digitálního sv?ta 2017
Cílem nové kampan? je podpo?it focení na iPhonech a kampa? #ShotoniPhone, kdy Apple bude na svém profilu zve?ej?ovat fotografie vytvo?ené na…
Nástroje, které vám usnadní marketing na sociálních sítích
Aktivitám na sociálních sítích se dnes věnuje nemalý počet firem, tak jsem dal dohromady několik tipů na zajímavé nástroje, které si…