Rok 2014 byla obrovska lekce. Hlavne diky tomu jak se nam rozsypal business na nasem nejvetsim trhu v Rusku. To nas donutilo udelat hodne zmen a nakonec to melo velmi pozitivni dopad na fungovani cele firmy. Mame nadherne narusty novych klientu a na dalsi rok se vylozene tesim. Cim vide klientu se registruje tim vice baliku se posle. Cim vice baliku tim mame vetsi obrat. Cim vetsi obrat tim lepsi ceny dostaneme na postovnem. Lepsi ceny na postovnem nam davaji flexibilitu bud zvysit zisk nebo nabidnout lepsi ceny zakaznikum. A ted ty narusty novych klientu vypadaji tak optimisticky jako jeste nikdy v historii firmy.
Taky tohle byl prvni rok, kdy jsme nemeli zadny pruser a zpozdeni na konci roku v Shipito (diky celemu teamu a hlavne IT departmentu). Ono to uz byla takova tradice, ze se vzdy neco stalo presne v obdobi kdy se toho nejvice posila (listopad – prosinec). A pak i male zpozdeni se strasne tezko dohani. Takze letos velmi prijemne prekvapeni, ze se zadny pruser nestal. Nebo se stal (coz je asi pravdepodobnejsi), ale ani o nem nevim, protoze byl rychle vyresen. Coz je pro me idealni stav:-).
Související články
Prodané .cz domény 6. – 10. kv?tna
Tento týden se prodala nejdražší doména na dAukce v její historii. Po 70 p?íhozech za doménu bioderma.cz dala spole?nost Nazu s.r.o. (d?íve…
Jak se prodávají oblíbené nTLD ve sv?t?
Dneska jsem se po delší dob? podíval na statistiky v nTLDstats.com jak si vedeme. ?R se posunula z 40. na 39. místo a p?edb?hla Bangladéš.…
Jak si vedla .cz doména v roce 2015
Po?et .cz domén pravideln? roste od roku 2004. Za minulý rok to bylo o 57.074 kousk? (zhruba 5 %). Celkový po?et .cz domén ke konci roku 2015 byl…