Zaoptimalizujte si podle WordPress SEO

404m.com, 8. srpna 2012 ve 13:12:19, 73x přečteno
Zaoptimalizujte si podle WordPress SEO

Nedávno jsem přestěhoval weby z GoDaddy na Wedos. Důvod byl problém s placením přes PayPal, který mi nedokázala technická podpora vysvětlit. Popravdě stačilo jen říct “Víme, že máte kartu, tak jí prosím používejte, protože nechceme PayPal platit poplatky”, ale to teď není důležité. Po přestěhování jsem zjistil, že mi z nějakého důvodu automaticky nepřepisuje můj oblíbený plugin Google XML Sitemaps sitemapu (manuálně to šlo). Vzhledem k tomu, že jsem byl nějaký leniví, když jsem na to přišel, místo metody smazat/přeinstalovat jsem sáhl po jiném pluginu. Ze zvědavosti jsem si vybral WordPress SEO.

Nastavení je poměrně intuitivní a nepřikládal jsem mu ani velkou váhu. Chtěl jsem jen tu sitemapu. Jedná se o takový menší experiment – minisite postavené na WP. Jakmile začne vydělávat napíšu o něm článek podobně jako jsem psal o dejEcho (část 1, část 2).

Co mě ale opravdu překvapilo byl SEO test připravovaného článku. Když dopíšete článek a určíte k němu klíčové slovo, dojde k přepočítání statistik. Zjistíte kolikrát je klíčové slovo v title, nadpisu, popisku, url a textu. Navíc vám vygeneruje náhled jak bude vypadat v Google (snippet preview). Celkem mě to pobavilo. Tohle by rozhodně měl používat každý kdo optimalizuje pro Google.

Vím, že každý preferujeme trochu jiné SEO a o jednotlivých položkách by se dalo debatovat. Například mě osobně přijde 300 slov na blogpost trochu moc. Na druhou stranu zkusit udělat jedno minisite, tak aby dosáhlo v průměru na zelený puntík nemusí být od věci. Aby jsem nezapomněl. Jednotlivé články jsou ohodnoceny různě barevnými puntíky. Zelená – vyhovující, žlutá – nic moc, červená – nevyhovuje, šedá – netestováno.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Evoluce v prolinkování?

Už jsem udělal velké množství experimentů, které vždy směřovali k tomu, aby jsem měl hmatatelné výsledky v něčem tak relativním jako…

To takhle jednou ?lov?k prochází co kdy spáchal…

Nevím jestli je to z horka anebo nedostatkem po?ádného spánku, ale v posledních týdnech jsem zrovna moc kreativních v?cí neud?lal. Stále si

Pagerank, Srank ani počet indexovaných stránek Googlem mě při nákupu odkazů nezajímají

Včera večer jsem po nějaké době procházel nabídky odkazů a reklamních ploch na webtrhu. Zaujalo mě, jak jsou stavěny inzeráty: “Bannery,…


Komentáře

(nezobrazuje se)