Vyhledávače zboží jsou poměrně výrazným zdrojem návštěvnosti e-shopů. Na českém internetu jich působí poměrně značné množství a občas může být těžké nalézt ty kvalitní.
Matěj Novák na svém blogu zveřejnil poměrně obsáhlý seznam vyhledávačů zboží seřazený dle GTPR a návštěvnosti. Pro provozovatele e-shopu to může být poměrně užitečná pomůcka pro vyhodnocení důležitosti různých vyhledávačů. Nijak zásadně nepřekvapí, že na prvních příčkách je seznamácké Zboží a srovnávač Heureka. Další příčky však mohou nabídnout zajímavou inspiraci. Jako dovětek, je třeba uvést, že autor neručí za vysokou přesnost tohoto seznamu. Spíše se tedy jedná o přibližnou analýzu, který však může mnoho napovědět. Kompletní seznam a krátký komentář k němu naleznete na blogu pacholini’s posterous.
Související články
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…
Startuji projekt Marketing Miner
Je tomu již doba, co jsem na sv?j blog n?co sepsal. O to v?tší mám radost, že jsem se k tomu dokopal s novým projektem Marketing Miner, který…
Market Samurai - bojovník za vaše peníze na webu
Pokud tvoříte weby za účelem zisku, v dnešní době se v žádném případě nemůžete obejít i bez sebemenší analýzy. Ať už to pro vás…