Dneska jsem si dohledával poklady pro ?lánek o tématu zpravodajská média vs blokování reklam. Už druhý soud v N?mecku potvrdil, že blokování reklam není protizákonné. Což se tak n?jak dalo ?ekat. I když v EU je asi možné vše.
Pod jedním ?lánkem byla úvaha o tom, jak se postupem ?asu bude daleko více schovávat reklama do samotného obsahu webu a odkaz na video Last Week Tonight with John Oliver: Native Advertising (HBO). Osobn? se na videa moc nedívám, a? už se jedná o rozhovory anebo záznamy. Spíše preferuji jejich p?epis. Ale je ned?le ve?er a tak jsem si ?ekl, že tomu dám šanci.
Mno musím uznat, že takto zábavn? podanou show o složit?jším tématu, navíc pro BFU, jsem ješt? nevid?l. Pokud by se takto d?laly i p?ednášky na konferencích, rozhodn? bych na n? chodil ?ast?ji :)
Související články
AdSense po GDPR – bez souhlasu bude znamenat návrat ke kontextové reklam?
GDRP klepe na dve?e. Za 26 dní (25. 5. 2018) už nebudete moct nikdo ukládat osobní data ob?an EU bez jejich souhlas?. Také se osobní data…
Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!
Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…
Asociace se zna?kou: Jak vznikají a pro? jsou v marketingu tak d?ležité?
Co stojí za úsp?chem t?ch nejv?tších zna?ek? Je to skv?lý produkt? Nejenom. Ty nejv?tší a nejlepší zna?ky posilují spojení se svým…