Vyhledávání příležitostí za pomoci fulltextových vyhledávačů
podstavec.cz, 18. března 2013 ve 10:51:45,Původně jsem tento příspěvek chtěl nazvat “Vyhledávání odkazových příležitostí za pomoci fulltextových vyhledávačů”, ale uvědomil jsem si, že je to blbost. Člověk nevyhledává a neanalyzuje stovky cizích stránek pouze za účelem získání pár odkazů, ale primárně kvůli získání nadhledu nad trhem, ve kterém se pohybuje, nad konkurencí, se kterou se bude potýkat a nad weby, se kterými je možné spolupracovat.
Zase buzzword…přiznávám. Ale lepší pojmenování mě nenapadlo a to jsem nad názvem seděl asi dvě hodiny. Jde o vyhledávání a zpracování webových stránek za pomoci fulltextových vyhledávačů a získání určitého přehledu nad potenciálem a konkurenčností trhu.
Původně jsem měl v úmyslu pustit se pouze do link prospecting tutoriálu, ale nakonec mě z této cesty představa neúčelného spamovacího návodu odradila. Pojďme se na věci podívat komplexně a vytvořit si každý svou základní představu o trhu, ve kterém se pohybujeme.
Fulltextové vyhledávání je svou rozmanitostí operátorů kvalitním zdrojem obsahu. Často to chce jen vědět pro jaký operátor sáhnout nebo dotaz více specifikovat, aby výsledky vyhledávání poskytovali relevantní obsah (Příklad: Eufrat vs Eufrat řeka).
Související články
Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!
Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…
Kde leží budoucnost vyhledávačů?
Po dlouhé době jsem si zase pokecal na webtrhu. Mezi klasickými tématy typu „jak co prolinkovat“, „jak řešit duplicity“ a „jak to…