Reklamní kampaně politických stran se před nadcházejícími volbami víc než kdy dříve dostaly i do vyhledávačů. Nehledě na preference, podívejme se jaké kampaně jsou, co politické strany nebo jejich marketéři zvládli a kde naopak chybují. Takže odprostěme se od politických preferencí a podívejme se na to čistě z pohledu kvality zpracování kampaní ve vyhledávání.
Na obrázku níže z Google InSight Search můžete vidět, že zájem o volby ve vyhledávání se začal výrazně zvyšovat zhruba v půlce dubna, nyní kulminuje. Lidé hledají obecně volby i konkrétní strany.
Na slova typu volby, volby 2010 atp. inzeruje asi nejvíce stran. Možná je zajímavé, že stejně jako u kampaní v ostatních médiích zde dominují přední strany. Přitom zrovna reklama ve vyhledávání může být poměrně levný způsob jak upozornit na volební program méně známé strany.
Poměrně hledaným spojením jsou třeba volební programy, typicky lidé hledají programy přímo konkrétních stran, např. volební program ODS. Tady už mají strany docela rezervy. ČSSD odkazuje na video o prioritách strany s Bohuslavem Sobotkou, ODS odkazuje na nástroj “Sestav si svůj program”, kde je zjednodušený program k dispozici po zadání osobních údajů.
Související články
Nechte si otestovat e-mailingové šablony ve 25 účtech zdarma
Myslíte si, že máte skutečně neprůstřelnou šablonu newsletteru? Věříte svému grafikovi a kodérovi, že odvedli skvělou práci? Nechte si…
Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!
Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…
Prodané .cz domény 2. – 8. srpna 2021
Tento týden se objevil na dAukce zajímavý prodej. Po 25 p?íhozech se vyšplhala cena odchycené domény total-store.cz na 4.060 CZK. Doména již…