Nedávno jsem psal článek o zodpovědnosti majitele stránek za externí odkazy. V jednom odstavci bylo zmíněno, že stojí za to nahrazovat nefunkční odkazy novými, které jsou aktuální. Jeden ze čtenářů se mě zeptal jestli z toho nemůže být nějaký problém. Přeci jen měnit odkazy v starých článcích by mohlo zavánět nějakým prodejem. Mimochodem právě na tomto principu funguje například systém Backlinks genius.
Předně je nutné si uvědomit, že za každým odkazem nemusíme hned hledat SEO problém. Matt Cutts to občas trochu přehání. S jeho přístupem má člověk pocit, že přirozený odkaz je nějaký mýtus, tedy něco o čem se všude mluví, ale nikdo jej nikdy neviděl.
Teď vážně. Odkazy se mění na webu běžně. Mění je wikipedie, eshopy a dokonce i blogy. Spousta stránek má různé dynamické části, které se aktualizují podle potřeby. Například pod článkem v magazínu skript generuje tématicky podobné články. Občas je nutné do článku vložit pokračování, anebo část upravit aby odpovídala aktuálnímu stavu. Oblíbené jsou i různé infoboxy, které podobně jako obrázky doprovází text.
Prostě o SEO není dobré moc do hloubky přemýšlet, protože pak budete mít pocit, že je nutné všechno předělávat a když se vám to konečně podaří udělát, tak za každou změnou uvidíte penalizaci. Tady se přidávám k white hat komunitě a preferuju radost uživatele nad spokojeným vyhledávačem.
Související články
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…
Webtrh je na prodej … kdo se ujme komunity?
29. zá?í 2019 se mezi prémiovými nabídkami objevila „Chcete si koupit Webtrh?“. Martin Schlemmer alias Retal v n?m jen krátce píše:…
To takhle jednou ?lov?k prochází co kdy spáchal…
Nevím jestli je to z horka anebo nedostatkem po?ádného spánku, ale v posledních týdnech jsem zrovna moc kreativních v?cí neud?lal. Stále si…