Na stránce najdete box pro zadání klíčových slov a s trochou štěstí vyhodí nástroj vhodnou doménu k registraci. Pokud se mu to nepovede jen z části, máte možnost dotaz více specifikovat. Stačí vybrat nejlepší výsledek z nabízených (ten se označí hvězdičkou) a v pravém sloupci kliknout na Suggest More Like This. Zatím jsem nezkoušel kam až postupné proklikávání může dojít.
Občas se může stát, že se vedle volné domény objeví ikonka s barevnými sloupky, jako v grafu. Ta symbolizuje, že má doména takzvané DNS Traffic Score. Jedná se prozatím o dost nedokonalou metodu jak zjistit, jestli má doména návštěvnost. Vychází z počtu dotazů na hlavní DNS server (10 je nejlepší). Tato na první pohled revoluční metoda má ale hned několik nedostatků. Započítávají se tam například špatně nakonfigurované DNS servery, návštěvnost různých robotů a crawlerů. Zvláště u zajímavých expirovaných kousků může být počet po domácku udělaných crawlerů celkem velká.
Související články
DomainCountdown
Je zajímavé, že nejlepší nástroje nejen pro domainery, vydává sám správce domény .com a .net společnost Verising. V říjnu 2011 to byl…
Verisign odhaduje že na sekundárním trhu se ro?n? prodají domény za více jak 1 miliardu USD
Postupné zdražování .com domén, které povolila vláda USA, vyvolalo hodn? debat. Domaine?i jsou naštvaní a dávají to najevo. Verisign na to…
Doména .com oslavuje 25 rokov
Takmer pred 25 rokmi, presne 15. marca 1985 (březen) bola zaregistrovaná prvá .com doména. Nie je žiadnym tajomstvom že prvou doménou bola…