Sklik vydává jednu novinku za druhou, i když nijak zvlášť zásadní. A Google vůbec nezůstává pozadu. Už jste viděli přemístěnou mapku nebo nový report podle typu kliku? Pak čtěte dál (nebo si prohlídněte obrázky).
Sklik změnil způsob odhalování podvodných prokliků, nově uvádí v Peněžence peníze, které byly vráceny za automaticky odhalené neplatné kliky. (V AdWords vidíte nezapočítané podezřelé kliky přímo v účtu, případné později odhalené neplatné kliky jsou odečteny z faktury).
Sklik nově povoluje propagaci alkoholu (mimo tvrdého) a také umožňuje přidávat do viditelné URL “ocásky” s klíčovými nebo upřesňujícími slovy. Viditelná URL dosud mohla obsahovat jen to, co obsahovala cílová URL. Teď tam může být cokoliv, což se hodně hodí.
Včera se nasazovalo vyhledávání v účtu, což je taky bezva, pokud máte větší kampaně. Spuštěno bude příští týden. Do konce roku by mělo být spuštěno něco jako agenturní účet, což by mohlo pomoci inzerentům s více účty a agenturám se správou účtů (a tajně doufám, že i financí). (update: do konce roku to nakonec prý nebude, bude to v lednu až únoru)
Související články
Jak se stát PPC?ka?em
Poslední dobou se m? ?ím dál víc lidí, v?tšinou za?ínajících marketér?, ptá na to, co to vlastn? obnáší, živit se jako PPC?ka? p?i…
Tiptrans – logistika v dob? Coronaviru
Napsat tento ?lánek m? napadlo když jsem si p?e?etl o té cest? do Kanady. Musel jsem se usmát, protože i já v tu dobu cestoval a to do Vietnamu.…
Jak rozjet Webdeal
Webdeal.cz je diskuzní fórum, které vzniklo jakou sou?ást rebelie proti zm?nám na Webtrhu v ?íjnu 2010. Z fan projektu vyrostl Webdeal do online…