Ubytovani v japonskem ryokanu

podnikanivusa.com, 4. února 2011 ve 23:01:47, 57x přečteno
Ubytovani v japonskem ryokanu

Kdyz jsme byli navstivit park se Snow Monkeys tak jsem mel sanci vyzkouset klasicke japonske ubytovani v ryokanu. Rozhodl jsem se napsat trosku zlehcene review, tak ho prosim berte s rezervou.:-)

Hledal jsem na TripAdvisor, ktery ryokan ma nejlepsi reviews. Byl to Shimaya Ryokan, ktery byl na prvnim miste v hodnoceni. Prvni sok byl trosku cena. Ubytovani v klasickem ryokanu neni nic levneho. Pobyt na dve noci vysel na pres 50 tisic yenu. Na vypisu z kreditky to bylo pres $600. To je docela palka. V Tokyu budete spat v krasnem hotelu za $150-$200. Ryokan mel svoje kouzla, ale i nedostatky. Jen se musim priznat, ze jsem nejak podle cen nehledal. Urcite se da najit neco levnejsiho. Spise jsem vzal ten Ryokan kvuli dobrym reviews. A chtel jsem si vyzkouset japonsky styl ubytovani.

Pri vstupu do Ryokanu dostanete pantofle. A nez vstoupite do vlastniho pokoje tak si ty pantofle sundate. Spite v podstate na zemi (na matracich). Na zemi jsou slamove tatami. Dostanete konvici s horkou vodou a udelate si dobry japonsky zeleny caj. Cely pokoj mel jen jednu eletrickou zasuvku. V te byla zapojena televize. Tu jsem nezkousel ani zapinat. Ale kdyz jsem chtel dobit notebook tak jsem ji musel odpojit.

Pokoj mel i takovou terasku na ktere byl i zachod. Koupelna byla na druhe strane pokoje. Jinak na terasce byla zima jak prase, takze ty papirove dvere jsem vetsinou zaviral.

Pokračování na: podnikanivusa.com

Související články

Další přípravy na Eshopový víkend

Především jedna velká změna. Proti původnímu plánu ustupuji a workshop (nenápadně přejmenovaný na Eshopový víkend) se nebude konat v…

Trip report: Mike Wiegele helicopter skiing

Kdyz na horach napadne cerstvy prasanek, tak si vsichni nadsenci rano privstanou, stoupnou si do fronty u lanovky a kdyz se otevre tak je prasanek do…

AdWords skripty: Nechte stroje ať samy kontrolují například funkčnost odkazů vašich kampaní

AdWords skripty byly přestaveny už téměř před rokem, v létě 2012, a do dnešního dne je používa jen zlomek inzerentů. Není divu, ne…


Komentáře

(nezobrazuje se)