Tak koukám, že už konečně Twitter zpřístupnil všem svůj analytics. Jakési měření návštěvnosti vašeho Twitter profilu. Samozřejmě to není jen tak, že jej odteď můžete používat. Nedávno totiž byla Česká Republika přidána mezi země, které mohou na Twitter oficiálně inzerovat, ovšem ve výběru zatím není. Do této doby se to muselo obcházet přes různé agentury anebo využít služby třetích stran jako je například Pay4T.cz.
Twitter analytics najdete na adrese analytics.twitter.com. Pokud používáte starší nastavení, které jste ještě neaktualizovali, budete se muset proklikat přes pár formulářů a vše aktivovat. Stalo se mi to ale jen u profilu @404m_com, který mám od roku 2012. Novější už to nepotřebovaly.
Pro přístup do sekce Tweet activity je potřeba registrovat se do Twitter Ads. Ovšem čeština zatím na výběr není. Navíc i když to obejdete, tak stejně nic neuvidíte. Tweet activity jsou totiž vidět až u tweetů napsaných po aktivaci. :/
Jakmile je uvidíte budete nadšení. Vše je přehledné i pokud se sociálními sítěmi nemáte moc zkušeností. Vrchní části dominuje sloupcový graf s aktivitou za posledních 28 dní na kterým je celkový počet impresí a procentuální porovnání s předchozím 28 denním obdobím.
Související články
Jak se zbavit referrer spam v Google Analytics
Dneska jsem na Twitter zahlédl od Zde?ka Dvo?áka tip na seznam odkazujících domén, které se využívají pro takzvaný referrer spam (ano už…
Jak pomohlo umístění tématicky podobných článků pod blogpost
V březnu jsme se na Twitter podělil o některé statistiky z Google Analytics na 404M. Někdo se podělil o celkem vysokou hodnotu Míry…
PBN 1 z 5 web? má úsp?ch, co jej odlišuje?
P?íští m?síc oslaví má testovací PBN dva roky od svého spušt?ní. Za tu dobu se mi poda?ilo sesbírat spoustu zajímavých poznatk?. Hromadn?…