Dostal jsem takový zajímavý dotaz. Co by měl autor udělat po napsaní článku. Jestli mám nějaký „To do list“. Přiznám se, že já osobně článek napíšu, publikuju a občas hodím na sociální sítě, když si myslím, že by mohl být pro komunitu nějak důležitý. Například když obsahuje aktuální informace či zajímavost.
Ovšem pokud se zamyslím, tak by se určitě dal takový to do list poskládat a myslím si, že by jeho poctivé dodržování mělo i velmi dobrý vliv na návštěvnost, SEO i celkový růst projektu.
Překlepy, pravopisné chyby jsou součástí výrobního procesu každého textu. Není dobré spoléhat jen na automatickou opravu pravopisu, která podtrhuje slova. Velké množství překlepů a pravopisných chyb má přímý vliv na SEO. Pokud si to chcete vyzkoušet zkuste napsat článek bez diakritiky. Uvidíte jak si hezky povede ve vyhledávání. Navíc se vám po čase přestanou zobrazovat reklamy AdSense.
Správný obsahově významný článek se opírá o zdroje informací. Pokud napíšete kus textu bez odkazu je to jen váš názor. Buď jej vaši čtenáři přijmou anebo ne. Náročnější čtenáři si však ty odkazy většinou stejně vyžádají v komentáři anebo emailem. Ovšem vyhledávače? Jejich algoritmus je postavený na odkazování. No a „zapřít se“ se o autoritativní originál má něco do sebe :)
Související články
Jak si vede KupČlánek
Asi nejdůležitější zprávou je, že systém po pár měsících neumřel. Což byla asi největší obava. Co jsem se poptal, tak reakce jsou…
Nahradí p?i psání ?lánk? ?lov?ka robot?
Po delší dob? se na Webtrhu objevila zajímavá otázka, která m? dovedla k napsaní tohoto ?lánku. Tazatel se ptal, co se má u?it, aby nebyl…
Sedm článků
U Větrovky jsem se dočetl o výzvě převzaté z Problogger.net a do ČR nalákané přes Elišku Hutníkovou - jde o napsání článku, kde…