Včera jsem si všiml, že se změnila stránka s výsledky vyhledávání na české variantě Google. Teď už vypadá přesně jak ta mezinárodní. Více místa pro reklamu a méně pro výsledky vyhledávání.
Přijde mi celkem zábavné, že v předchozím článku jsem si zavzpomínal na staré časy MFA, u kterých pokrývala více prostoru reklama než samotný text. No myslím si, že v rámci férových pravidel, by teď Google měl penalizovat sám sebe :)
Pokud jste teď trochu znechuceni, tak vás asi nepotěší, že se časem zřejmě dočkáme i grafických prvků umístěných v pravém sloupci. V zahraničí už jsou běžné. Koncem dubna jsem si vypůjčil “naši budoucnost” pro jeden můj seo meme komiks.
Google ale hodlá zajít v budoucnu ještě dál. Už dnes dokáže řešit banální matematické operace anebo odpovědět na frázi Počasí Tábor, dokonce mu nedělá problém ani vyhledávat letecká spojení. Pokud se chcete o tom co plánuje dozvědět více, zkuste si přečíst jeden z mých starších článků Kam bude směřovat Google v roce 2012?
Související články
Bing rozjel antikampaň proti Google
Bing si obecně nebere moc servítky, když dojde na konfrontaci s Google. To co ale rozjel mi přijde jako celkem silná káva. Tentokrát si vzal na…
Tak jak to vypadá s nTLD u nás?
V b?eznu tohoto roku získala nejv?tší hostingová spole?nost v ?esku Wedos ICANN akreditaci. Všichni jsme tak ?ekali s ?ím p?ijdou. Nakonec jsme…
Post?ehy z Google General Guidelines II. – YMYL
Google nedávno vypustil p?íru?ku pro své zam?stnance, kte?í mají za úkol hodnotit kvalitu obsahu. Ozna?uje je jako Search Quality evaluator.…