Včera jsem si opožděně všiml, že se v Google začalo objevovat vyhledávání ve vyhledávání a dnes jsem zase něco podivného našel. Google začal přímo do výsledků vkládat k produktům technickou specifikaci.
Tentokrát to vypadá, že jsem jen jeden den pozadu. Jedná se takzvané Structured Snippets a Google je včera představil na oficiálním blogu v článku Introducing Structured Snippets, now a part of Google Web Search.
V rámci projektu Knowledge Graph, se tak s vámi podělí o údajně zajímavé a relevantní informace. Což je samozřejmě super, protože pak se nemusíme vůbec zdržovat návštěvou dané stránky. Informace máme rovnou a stačí už jen koupit v nejbližším eshopu, který má po stranách reklamu.
Samozřejmě to nemůžeme brát zas tak negativně. Snippety zvyšují počet prokliků webů ve výsledcích vyhledávání. Přeci jen, jakkoliv se vám podaří odlišit váš výsledek od ostatních o to víc jste viditelní pro návštěvníka. Doposud jste mohli maximálně tak zvýraznit titulek a pohrát si s description. Teď můžete právě díky snippetům dávat do recenzí hvězdičky. Jen pro srovnání fotky autorů v rámci authorship byly dokonce tak výrazné, že Google celý projekt radši zazdil. Jako jeden z důvodů se udává, že byly tak moc vidět až se to negativně odrazilo na reklamách a že ty už jsou teď opravdu nápadné :)
Související články
Jak v roce 2019 Wikipedia p?išla o 3 miliardy návšt?v z Google
Na hackernoon.com vyšel zajímavý ?lánek, který se v?nuje propadu návšt?vnosti Wikipedie v d?sledku nasazení Knowledge Graphs a Direct Answers.…
Využití Google Sitemaps při provozování e-shopu
Pokud provozujete e-shop, bez ohledu na druh prodávaného zboží je vždy důležité, zda o vás bude vědět, přesněji zda vás vaši…
Jak správně používat měřicí parametry v PPC kampaních
Služba Google Analytics pomáhá velmi dobře poznat návštěvníky webu přicházející z placeného vyhledávání. Dozvíte se třeba, kolik si…