EURid za svou doménu bojuje opravdu tvrdě. Za rok 2012 měl zisky něco málo přes 13 milionů EUR, z toho 2,78M EUR šlo na marketing. Součástí je i vydávání časopisu .eu Identity.
Magazín cílí na podporu online podnikání a samozřejmě i propagaci domény samotné. Je psán poměrně jednoduše pro BFU, žádné technické složitosti jsem v něm nikdy snad neviděl. Pokud máte rádi články o různých firemních startupech, tak jej můžu doporučit, v každém čísle jsou vždy nějaké příběhy úspěšných lidí.
V magazínu se také občas probírají různá témata zákonů, směrnic a nařízení EU, které se dotýkají internetových stránek, či podnikání jako takového. V předposledním čísle (podzim 2012) to byl například kontroverzní koláčkový zákon. Sice jej nerozebírali úplně do detailů, ale jasně tam bylo napsáno pro které země platí a hlavně že to není zákon :)
Své odpovědi prosím pište do komentářů po článkem. Prvních pět správných bude odměněno kódem na .eu doménu zdarma. Ten vám pošlu emailem, takže jej nezapomeňte vyplnit do komentáře. Soutěž končí dnes v 23:59.
Související články
Soutěž o .eu domény VI. – .eu Identity magazín
Homoglyfy (anglicky Homoglyph) jsou písmena, které jsou vizuálně zaměnitelné za písmena či znaky v jiné abecedě. Nejznámějším ukázkou…
Soutěž o .eu domény VII. – zelený EURid
Dnešní soutěž o pět .eu domén od RegZone! bude na téma zelený EURid. Minulý rok se rozhodl jít EURid příkladem všem registrátorům.…
Soutěž o .eu domény VIII. – Jak kvalitní je .eu doména?
Máme tu úterý šest hodin odpoledne a soutěž o 5 .eu domén od RegZone! právě začíná. Soutěž je opět na konci článku, takže pokud…