Nová moderní šablona umožňující plně využít vizuálu vašeho zboží. Největší e-shopová konference, která vás čeká v říjnu. Napojení na MailChimp, sociální přihlašování a perzistentní košík. A samozřejmě další příklady e-shopů, které na Shoptetu provozují šikovní a patřičně odvážní lidé.
Novinkám rozhodně tento měsíc není konec, takže můžeme oznámit i novou možnost sociálního přihlášení, novinku, po které jste volali. A protože se přání mají plnit nejen o Vánocích, děláme to. Vaši zákazníci se nově mohou pro nakupování přihlašovat svým účtem na Facebooku nebo Google+. Podrobnosti najdete na blogu ve článku Zapomeňte na hesla, přihlaste se přes sociální sítě.
Další novinkou je podpora služby MailChimp (pokud ji ještě neznáte, je to možná dobrá příležitost), s jejíž pomocí nyní můžete snadno, rychle a efektivně oslovovat své zákazníky e-maily. MailChimp toho umí opravdu hodně a na integraci do vašeho e-shopu jsme si dali extra záležet .Více hledejte na blogu v Mailujte jako profesionálové.
Je to tak. Nově se zákaznici vašich e-shopů nemusí bát, že by se jim zboží uložené do košíku ztratilo. A plně využít možnosti kdykoliv se vrátit a dokončit nákup. Pro registrované zákazníky to znamená více jak rok pamatování si, co si dali do košíku. Více v Dokončit objednávku po roce? Proč ne!
Související články
Prodané .cz domény 1. – 8. zá?í
Máme tu první poprázdninový týden a zatím to nevypadá, že by se situace na aukcích n?jak výrazn? zlepšila. Po?et prodaných domén se…
Co se událo na ?eském hostingovém trhu v ?ervenci 2019
Dovolené v ?ervenci byly hodn? znát. Spousta hosting? na Twitter po?ádn? ani nepípla. Zbytek psal spíše sporadicky, anebo publikoval…
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…