Problém u nových TLD na který dříve anebo později narazíte

404m.com, 30. března 2014 ve 23:14:02, 33x přečteno
Problém u nových TLD na který dříve anebo později narazíte

V pátek (28.3.2014) se počet registrovaných domén na nových TLD přehoupl přes 400 tisíc. Nejvíce je registrovaných .guru (skoro 47K) a .berlin (přes 43K). To už jsou čísla, která něco znamenají. Nové TLD tu jsou a nemůžeme před nimi zavírat oči.

A proč? Protože je nutné jim přizpůsobit všechny aplikace. Schválně kolik z vás už upravilo funkci na testování správnosti e-mailů, tak aby prošla i doména neco@spolenocnost.photography? Já se přiznám, že ještě ne. A nejsem sám. Neumí to například ani velký Facebook.

Tak Facebook je celkem ukradený, vždy se dá vytvořit schránka na Seznamu. Co ale v případě, že hodláte na nové doméně rozjet opravdu regulérní službu. Anebo nový e-mail využít pro propagaci a využívat jej opravdu poctivě. Půjde použít pro komunikaci s bankou, odběru důležitých newsletterů anebo jako přihlašovací údaj do spousty dalších služeb?

Pokud si říkáte, že časem určitě ano, tak je třeba vzít v potaz, že IDN domény tu máme od roku 2003 (.jp) a stále si s nimi nedokáže spousta systému poradit. Například oblíbený online klient pro správu e-mailů Icewarp nebyl schopný poslat zprávu na IDN doménu. Jak jste na tom s IDN e-maily si můžete vyzkoušet prostřednictvím projektu háčkyčárky.cz. Stačí na adresu testmail@háčkyčárky.cz poslat zprávu s předmětem IDN. Pokud vše proběhne jak má dostanete odpověď.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Nové extrémní koncovky domén za 1M USD

Jak jistě víte, možná už za pár let se změní naprosto tvář zadávání doménových adres. Nemám teď na mysli IDN domény, které jsou jen…

Co se událo na ?eském hostingovém trhu v b?eznu 2019

Forpsi zná snad každý, aby také ne podle graf? CZ.NIC je to sou?asná hostingová dvojka. Také je to jeden z t?ch starých dinosaur?, kte?í…

Testování automatické reklamy AdSense 1

Když jsem poprvé psal v únoru o automatických reklamách Google AdSense, tak jsem byl celkem skeptický. Nev??il jsem tomu, že by dokázal Google…


Komentáře

(nezobrazuje se)