Pripomenuti starsiho clanku jak jsme delali support pres Gmail

podnikanivusa.com, 6. prosince 2015 ve 17:36:56, 34x přečteno

Desk ma v sobe krasne funkce a statistiky. Je to rozhodne lepsi program na support nez Gmail. Ale stejne porad stojim za tim starym clankem. Kdyz clovek rozjizdi firmu, tak musi presne vedet kam smerovat priority. Technicky nadani lide si mysli, ze vsechno co se tyka technologii je maximalni priorita. Takze muzou naprosto dokonale vyladit web, software, procesy, support… ale pak nechapou, ze proc jim neroste ten business (obraty a zisky).

Me tohle pripadalo vzdycky strasne jasne a intuitivni. Mit ten minimalisticky pristup a vedet presne kde tu energii vynakladat. Docela jsem rad, ze jsem si ten clanek dneska pripomnel, protoze mi to pripada ohromna legrace jak dlouho to s tim Gmailem v Shipito fungovalo.

Pokračování na: podnikanivusa.com

Související články

Co se událo na ?eském hostingovém trhu v dubnu 2019

Aktivita hostingových firem na Twitter byla spíše slabší. Trochu m? zarazilo, že jen jedna spole?nost využila Velikonoce a 1. apríla…

Jak jsem p?ed?lával 404M

Pokud ob?as zabloudíte na 404M, tak jste si možná všimli, že jsem p?ekopal vzhled. Te? je takový jednodušší a o dost rychlejší. Ovšem…

Tak zatim rekord 38 pizz za den:-)

Ale jinak to byl divoky tyden. Kazdy den jsme zmenili v softwaru nejakou malickost, ktera ale hodne ovlivnovala celkove fungovani. Podle realneho…


Komentáře

(nezobrazuje se)