Pro prezentaci na Google Point konferenci, pořádané včera v pražském hotelu Park Inn, jsem byl požádán Googlem o představení obchodních modelů správy PPC reklamních kampaní. Snad naposledy jsem se tak částečně vrátil k mému testu PPC agentur z roku 2010 a pokusil se shrnout celkem 7 nejčastějších variant doplněné o výhody a nevýhody vždy z pohledu klienta i agentury. Pro budoucí pokolení zanechávám uvedenou prezentaci k online shlédnutí.
Související články
Texty na web a reklamní texty (copywriting)
P?enést myšlenku i emoci. Zaujmout. Nadchnout. P?edjímat otázky. P?esv?d?it. P?esn? takové texty vám jako reklamní a marketingový copywriter…
MFA
MFA známé též jako Made For Ads, anebo Made For Adsense, je způsob prezentace obsahu s důrazem na zobrazování reklamy. Tento obchodní model…
Minisite
V dnešní době většina lidí považuje za minisite větší MFA. Problém je ovšem v tom, že do toho najednou začnou spadat prezentace firem,…