K tématu mezer v URL se vyjád?il John Mueller na svém Google plus profilu. Lidi mu pravideln? pokládají otázku jak se Google staví k mezerám a jejich r?zných alternativách v URL. Zdali používat klasicky %20, + anebo prost? klasickou mezeru.
První p?íklad je zahrnuje použití v adresá?ové struktu?e anebo u SEO friendly URL, generované v?tšinou pomocí .htaccess. V?tšina redak?ních systém? to umí generovat správn?, ale pokud si budete vytvá?et vlastní n?co vlastního, tak je t?eba na to dávat pozor.
Jak se m?žete do?íst v diskuzi pod p?ísp?vkem, tak vhodnou alternativou jsou poml?ky. Ty se používají už n?jaký ten pátek a myslím si, že je jak Google tak Seznam berou a umí rozlišovat. Osobn? u nich i nadále z?stanu. Výjimkou jsou samoz?ejm? query string, tam se bez encodovaných ?et?zc? asi neobejdete.
Dnes budou aktuální spíše ty + ve struktu?e URL. Pokud nap?íklad generujete adresá?ovou strukturu URL z prom?nné p?es .htaccess, m?žete tam teoreticky necht?n? ten plus dostat. Správn? je jen %20. Viz druhý p?íklad, kde by:
Související články
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…
Rozbité rozhraní Google AdSense kv?li AdBlock Plus
Do Google AdSense moc nechodím, ale p?ed cca dv?ma m?síci se n?kdo na n?co ohledn? AdSense ptal na Webtrhu a cht?l jsem si ov??it odpov??. P?i…
Jak jsem nasazoval plugin Internal Link Building na 404M
Plugin Internal Link Building pro WordPress jsem už n?kolikrát zmínil v p?edchozích ?láncích. Pár let zpátky pat?il mezi nejd?ležit?jší…