Dneska ráno jsem se dostal do poměrně tvrdé diskuze na téma zdali jsou vůbec u webů k něčemu komentáře. Ať jsem hledal sebelepší argumenty měl jsem problém najít takové ty užitečné pro návštěvníka, což mě překvapilo. Nakonec jsme si dali “argumentační pauzu” do večera. Zkusím to celé zesumarizovat a třeba na něco přijdeme ;)
U velkých portálů to ovšem neplatí. Zpětnou vazbu prakticky ignorují. Narážky na nepřesnosti většinou vyzní do prázdna. Teď nemám na mysli odborná média. U nás se stále najdou taková, kde si minimálně sám autor stojí za tím co napsal.
U zvýšeného počtu impresí jsme se shodli, že tu určitě ocení nas i větší portály. Na druhou stranu kdy jste si naposledy četli diskuze na novinkách, idnes apod.?
U menších projektů se všechno řeší moderací, protože komunita, je základem a pomáhá získávat nejen nové návštěvníky, ale i buduje brand. U velkých projektů se komunita ignoruje, do okamžiku než je potřeba “vyžebrat” hlas do nějaké křišťálové ankety. Tedy pokud nebereme sběr osobních dat a provázanost účtu s dalšími službami.
Související články
Jak se WordPress p?ipravuje na GDPR
GDPR klepe na dve?e. Pokud si ukládáte jakákoliv osobní data (nap?íklad email) musíte být procesn? p?ipraveni a mít uzav?ené…
Kdo d?lá obsahové weby, jak vám jde Google AdSense/Sklik?
V prosinci jsem byl celkem p?íjemn? p?ekvapen jak se da?ilo web?m s Google AdSense. Google AdSense anebo PPC obecn? mám spíše jen jako…
5 d?vod? pro? nové služb? na monetizaci nejen web? PRyard v?novat pozornost
Te? dávejte hodn? dobrý pozor, protože jsem po dlouhé dob? objevil n?co nového, co m?že oživit anebo rozjet vaše online podnikání. Pokud…