Všiml jsem si jedné zajímavé v?ci. Když klient zadá vytvo?ení direkt mailu, detailn? ?eší jeho obsah, nabídku, kreativní zpracování nebo zp?sob response. Každá z t?chto položek samoz?ejm? ovliv?uje efektivitu rozesílky. Zapomíná se ale na jednu podstatnou v?c: na obálku, respektive její fungování v poštovní schránce.
O autorovi Vladislav Bureš — copywriter a konzultant pro p?ímou komunikaci. Portfolio naleznete na Madcow.cz. V p?ípad? zájmu mi napište p?es kontaktní formulá? nebo si m? p?idejte na Twitter: @madcowcz.
Související články
WEDOS kone?n? zavedl podporu pro IDN domény
Nejv?tší poskytovatel sdíleného webhostingu v ?esku WEDOS, po dlouhých dvou letech kone?n? zavedl podporu pro IDN domény. Tedy domén…
Snazim se ziskat predcasny pristup do nove budovy
Kdyby me nekdo pred rokem rekl, ze budu kupovat dalsi sklad, tak se tomu usmeju jako dobremu vtipu. Neveril bych tomu, ze to muze byt…
CZ.NIC zve?ejnil seznam administrativn? vy?azených domén
Organizace CZ.NIC, která se stará o naší národní doménu .cz se rozhodl zve?ejnit seznam domén, které jsou administrativn? vy?azené. To…