Post?ehy z Google General Guidelines III. – Rozd?lení obsahu na stránce
404m.com, 21. listopadu 2015 ve 11:27:01,Pokra?ujeme v postupném rozebírání 160 stránkové Google General Guidelines, kterou Google uvolnil pro ve?ejnost. Ta má za úkol vysv?tlit jeho zam?stnanc?m, které ozna?uje jako Search Quality evaluator, jak hodnotit stránky na internetu. Stáhnout si jí m?žete zde.
Dneska se podíváme, jak u?í hodnotitele porozum?t obsahu na stránce. Tuto pasáž si rozebereme z d?vodu, protože p?edpokládám obdobné rozd?lení u analýzy stránky ze strany Google. Navíc obsahuje n?kolik zajímavých post?eh?, které se budou hodit zvlášt? u white hat SEO.
Základní rozd?lení stránky je na Main Content (MC) – hlavní obsah, Supplementary Content (SC) – dopl?ující obsah a Advertisements/Monetization (Ads) – reklama/monetizace.
Za hlavní obsah se považuje cokoliv, co má stránce dát její ú?el. MC mohou být texty, obrázky, videa, ale také t?eba r?zné online kalkula?ky anebo hry. Za hlavní obsah by m?l hodnotitel také považovat to co vytvo?í návšt?vníci stránek jako jsou videa, recenze/hodnocení anebo jimi psané ?lánky. Hodnotitel má být p?i procházení stránek obez?etný a hledat tla?ítka ?i záložky, které mohou nahrát/zobrazit další obsah.
Související články
Post?ehy z Google General Guidelines V. – Vysoce kvalitní stránky
Na první pohled vypadá Google General Guidelines jen jako jeden z dalších white hat ebook? o SEO. Jenomže v tomto p?ípad? je autorem Google a…
Post?ehy z Google General Guidelines VI. – Nekvalitní stránky
V této sérii ?lánk? postupn? rozebíráme Google General Guidelines, což je p?íru?ka ur?ená pro zam?stnance Google, kte?í mají hodnotit…
Post?ehy z Google General Guidelines IV. – Reputace webu
Google General Guidelines – p?íru?ka, která u?í Google své zam?stnance, na pozici Search Quality evaluator, hodnotit stránky. Tento rok jí dal…