Placla v roce 2013

404m.com, 22. února 2014 ve 01:41:21, 18x přečteno
Placla v roce 2013

Začátkem roku 2014 největší pay per post systém v Česku změnil majitele a dosavadní změny jsou více než zajímavé. Například se s námi více dělí o informace, které jsou velice motivující.

Podle infografiky na PlaCla blogu bylo vyplaceno blogerům v roce 2013 celkem 2.535.641 CZK a ten nejlepší si přišel na velice hezkých 310.934 CZK. To jsou velice hezká čísla. Věřím že s dobrou sítí authority website nemusí být zas tak těžké na ně dosáhnout. Ovšem představa, že to dělám v jednom člověku už mi přijde méně reálná. Spíše by jsem na to někoho zaměstnal. Obsah je základ a není ho nikdy dost :)

Průměrná cena za článek byla 283 CZK. Nejvíce z 12.024 článků je v cenové skupině 220 – 240 CZK a 250 – 300 CZK. Trošku mi chybí čísla 1000 – 1500 CZK a 1500+ CZK, protože kolem nich se často nejvíce diskutuje.

Osobně nemám problém napsat a publikovat článek za cena 250 – 300 CZK na nějakém authority website. Jak jsem psal obsah je třeba a i reklamní článek jde napsat tak, že z něj bude další užitek. Když se nad tím zamyslíte, tak každý článek je jedna stránka, na kterou budou směřovat odkazy. Tedy poteče ně ní linkjuice a ten dává sílu webu jako celku. Do toho máme i reklamu kolem jako PPC, PPI, affiliate, odkazy … Často se z reklamního článku může vyklubat zajímavý zdroj inspirativních longtailů. Samozřejmě kvalitnější (dražší) články jsou o něčem jiném. Vyžadují více investovaného času. Tam už je cena někde jinde.

Pokračování na: 404m.com

Související články

5 d?vod? pro? nové služb? na monetizaci nejen web? PRyard v?novat pozornost

Te? dávejte hodn? dobrý pozor, protože jsem po dlouhé dob? objevil n?co nového, co m?že oživit anebo rozjet vaše online podnikání. Pokud…

Prodané .cz domény 3. – 9. ?ervna

Nejdražší prodanou doménou tohoto týdne je priznaky.cz, která se vydražila na dAukce za 3,9K CZK. Byla to celkem bitva. Akce trvala 50 minut a…

Vyhledáva? Duck Duck Go dosáhl 9 miliard hledání v roce 2018

Vyhledáva? Duck Duck Go je známý tím, že nijak nesleduje aktivitu svých uživatel?. V podstat? na tom má postavenou i své PR – neukládáme…


Komentáře

(nezobrazuje se)