Jako majitelé eshopů nebo správci kampaní klademe důraz na to, aby kampaně přinášely zisk. K tomu potřebujeme mít dostatek dat a správně je vyhodnotit. To je stále složitější kvůli dalším platformám, které zákaznící pro svůj nákup využívají, množství zdrojů, z kterých přichází, informacím, které o uživatelích víme i stále novým možnostem PPC systémů.
Phil Pearce je expert na PPC a analytiku působící v Británii. Začínal před 8 lety jako PPC manager, prošel prací v agentuře i na straně klienta a nyní jako freelancer pomáhá klientům lépe analyzovat data a vydělat tak více peněz i ušetřit náklady. Věnuje se vývoji nástrojů pro analýzu PPC a sdílí své znalosti mimo jiné jako Top Contributor v Google Analytics fóru a Google Engage Regional Trainer v UK. Příležitost potkat se s ním a poslechnout si jeho přednášku budeme mít již brzy na Marketing Festivalu v Brně. Na setkání se zahraničním expertem v mém oboru se těším, ale z nedočkavosti jsem Phila maličko vyzpovídala předem.
LOL, způsob, jakým vizualizujete data může se zkreslit jejich význam. Klasickým příkladem jsou 3D koláčové grafy (které byste nikdy neměli používat), protože vedou k nesprávné interpretaci kvůli zkreslení horizontálních os. Nebo pohyblivé grafy v GA, které vypadají skvěle, ale nemají žádnou praktickou hodnotu.
Podobně, když srovnáte mého bratra a mě, uvidíte, že je v mnohem lepší kondici než já. To nemá co dočinění s tím, že je celý den na kurtu, ale spíš s tím, že já jsem v práci obklopen koláči ;)
Související články
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…
Google plus kon?í
„We are shutting down Google+ for consumers.“ (Vypínáme Google+ pro uživatele), takto suše oznámil Google na svém oficiálním blogu konec…
Bude Safari blokovat Google Analytics?
P?ed pár dny prolet?l internetem screenshot z Apple Worldwide Developers Conference 2020, kde byl prezentován prohlíže? Safari z nové verze macOS…