Je pátek, máme tu čtení na víkend. Tentokrát to nebude nic, čím byste pomohli výkonu nebo kvalitě kampaně. Dnes trošku pomůžete sami sobě. Navíc dost jednoduše. Staráte-li se o kampaně dobře, v účtu máte určitě pár desítek vylučujících slov, možná spíš pár set, někdy třeba i víc. (Pokud ne, vraťte se ještě k včerejšímu článku a nějaká si přidejte.) Takovou hromadu slov už je dobré si nějak zorganizovat. K tomu jsou dobré seznamy vylučujících slov.
Negativní slova můžete mít na úrovni kampaní nebo sestav. Pokud jde o obecnější slova nebo slova s jakýmkoliv potenciálem, že budou negativní pro více sestav, je dobré mít je na úrovni kampaně. Na úrovni sestav se hodí mít ty, které se týkají konkrétní sestavy a musíte tam mít ty, kterými usměrňujete zobrazování slov mezi sestavami.
Seznamy vylučujících slov vám umožní vylučující slova na úrovni kampaně shromažďovat do (tématických) skupin. Na úrovni sestav to AdWords (zatím) neumí. Proč to chcete?
Související články
Videozáznam p?ednášek z PPC OFFLINE #5
Ve ?tvrtek 25. 2. 2016 jsme v agentu?e KOFEIN po?ádali už páté neformální setkání PPC specialist? pod názvem PPC OFFLINE. Všechno…
PPC / affiliate arbitráž – co to je a jak na tom vydělat?
Když si procházím různá česká fóra o podnikání na internetu, vesměs všichni používají na monetizaci svých projektů kontextovou PPC…
Ze života OSV? aneb jak se žije v ?asech roušek – dubnové papírování
O tom jak jsem zvládl vy?ídit dan? a p?ehledy v b?eznu jste si mohli p?e?íst v minulém ?lánku. To byla pom?rn? krizová záležitost, kde jsem…