Optimalizace pro Facebook

404m.com, 17. června 2015 ve 21:37:44, 32x přečteno

P?iznám se, že Facebook nepat?í zrovna mezi mé oblíbence. V?nuji mu jen tolik ?asu kolik opravdu musím. Na druhou stranu ?íst ?lánky o optimalizaci p?ísp?vk? pro sociální sít? je celkem zajímavé. Není to sice tak komplexní jako SEO, ale princip je podobný, ?ím více se budete o obsah starat tím více lidí jej uvidí. Samoz?ejm? pokud máte peníze na propagaci, tak si prost? dosah p?ísp?vku zaplatíte.

V?tšinu v?cí na Facebooku ovlivnit nem?žete. Pokud dává uživatel p?ednost videím p?ed textem a obrázky, bude mu Facebook servírovat hlavn? videa. I sebekvalitn?jší texty, pak budou v nevýhod?. Na druhou stranu, co vám brání jednou za ?as vzít kameru anebo i mobil a nenato?it krátké amatérské video s komentá?em. Obecn? jsou videa na Facebooku nedostatkovým zbožím, a tak se je snaží více zobrazovat. Obdobn? je to i s obrázky.

Na druhou stranu i uživatel, který má rád videa m?že za ur?itých okolností vid?t více textu. Stává se to v p?ípadech, kdy má pomalé p?ipojení. Facebook si totiž hlídá aktuální technické možnosti p?ihlášeného uživatele.

Divy dokáže ud?lat i komunita. Jakmile jste s p?áteli ?lenem n?jaké stránky a vaši p?átelé zrovna lajkují nový p?ísp?vek, velice brzo se za?ne objevovat i vám. Facebook však hodnotí i oblíbenost obecn?. U každého p?ísp?vku vidíte kolik lidí jej vid?lo a kolik na n?j n?jakou formou reagovalo. Zkuste své fanoušky vyzvat k diskuzi.

Pokračování na: 404m.com

Související články

Nesnáším SEO analyzátory

Už o nich bylo napsáno hodně, tak vám ani nebudu podrobně odborně vysvětlovat, jak strašně nesmyslné jsou. Chtěl bych si tu jen…

Co je digitální marketing? Vývoj a kanály!

Pojem digitální marketing (digital marketing) obecn? ozna?uje používání webových stránek, aplikací, mobilních za?ízení, sociálních…

Facebook p?ekonal Google jako zdroj návšt?vnosti pro online magazíny

Pozvolný nár?st Facebook jako zdroje návšt?vnosti pro tv?rce obsahu, nedávno p?ekonal Google. Alespo? to tvrdí Parse.ly, spole?nost, která…


Komentáře

(nezobrazuje se)