B?hem letních prázdnin se nashromáždila ?ada novinek v oblasti sociálních sítí. Dnes si ?ekneme, co zm?nilo nebo i to, co se v blízké budoucnosti chystá na Facebooku, abyste byli v obraze.
Facebook hledá r?zné možnosti, jak dostat reklamy k lidem o kousek víc. Nov? tedy budou moci firmy cílit na ?leny jedné domácnosti. Nová možnost cílení na domácnosti je navržena tak, aby oslovila hlavn? ty inzerenty, které jsou zvyklí cílit domácnosti televizními reklamami.
K vytvo?ení publika domácností mohou firmy využít bu? vlastní publika, která jsou vytvo?ená z emailových adres, telefonních ?ísel ?i Facebook pixelu, nebo si vytvo?it publikum nové pomocí standardních možností cílení (nap?. pomocí v?ku, pohlaví, lokality, zájm? atd.). Facebook pak bude reklamy zam??ovat nejen na takto specifikované uživatele, ale i na lidi, kte?í s nimi sdílejí domácnost.
Jednou z novinek v dynamických reklamách je, že firmy dostanou možnost nahrávat videa na úrovni produkt? a následn? je prezentovat v dynamických reklamách. Další novinkou jsou overlays (neboli p?ekryvy) dynamických reklam. Ty budou umož?ovat lepší informování o slevách, akcích a výprodejích.
Související články
Internetové novinky
Opět zhruba po týdnu jsem dal dohromady několik novinek, které by vám neměly uniknout, pokud se pohybujete ve světě internetu. Dnes jsou…
Velký bratr WEDOS se dívá!
Musím uznat, že n?které v?ci dokáží po ránu p?ekvapit. Nap?íklad zjišt?ní, že WEDOS vlastní novinky.cz, kde získává data uživatel? pro…
5 tip? od zkušených affilák?
M?l jsem možnost nahlédnout pod ruce pár affilák?m, kterým se celkem da?í. To znamená, že vyd?lávají v p?epo?tu alespo? 50K CZK/rok. Možná…