Některé projekty, by se opravdu měli zamyslet nad komunikací s veřejností. Věděli jste, že od 5.10.2011 je možné do dAukce normálně vkládat, přes netAukci domény k dražbě? Prostě se vám zamixují mezi dražbu odchycených domén. To je snad ideální varianta, po které v komentářích, pod nedělními seznamy prodaných domén, pravidelně volalo celkem dost lidí. Wow dlouho očekávaná a pro mnohé nepředstavitelně ideální novinka přišla. Více info zde.
Nebýt dnešního tweetu, tak si toho ani nevšimnu a to mě většinou na takovéto novinky upozorní hned několik lidí naráz. Jenomže utekly skoro dva týdny a tato novinka šla absolutně mimo mě. Ano sice jsem psal článek o tom, že do budoucna půjdou na netAukci dražit domény klasickou formou a také o tom, jak se už prodaly první domény, ale jaksi nejen mě, utekla podstata. Vlastně jsem si myslel, že dosavadní aukce jsou jen taková provizorní akce, než se začnou uvolňovat .cz domény podle nových pravidel. Což je mimochodem dnes.
A jak by takovéto upozornění mělo podle mě vypadat? Tak předně to chce informační email všem členům. Alespoň by tu byla šance přitáhnout staré uživatele, kteří už na nějakou dAukci zapomněli. Dále by se hodil nějaký meganápis ohlašující příchod nového věku přímo na stránkách dAukce a netAukce. Neuškodilo by i nějaké to spamování na Twittru (odpočet, nejlepší doména přidaná daný den atd.), popřípadě facebook stránce. Facebook stránky sice jako většina uživatelů naprosto ignoruju, ale rozhodně se najde pár lidí, kteří si toho třeba všimnou. Na škodu není ani vytvoření informačních vláken s tiskovou zprávou na Webtrh, Webfair, Webdeal a pár dalších, kde by se to mohlo setkat s odezvou (napadá mě například forum.lupa.cz, sice se tam řeší jen jedna věc, ale zase tam chodí jiná skupina lidí). Ono i rozeslání tiskové zprávy má něco do sebe. Já je například dostávám radši než spam :)
A proč, že to tak řeším? Nový obchodní model prodeje domén je zatraceně agresivní. Začíná se na 150 CZK a není žádné reserve. Prostě doména jde buď nahoru anebo se prodá. Jenomže, aby se tam lidi odvážili prodávat lepší kousky musí si být jistí, že se tam prodají, alespoň za dobrou cenu a to bez pořádné propagace jen tak nepůjde.
Související články
Prodané .cz domény 8. – 14. ?ervence
Máme tu druhý prázdninový týden. Poj?me se podívat jak se da?ilo doménám.Nejdražší prodanou doménou se stala po 30 p?íhozech rabac.cz,…
Prodej domény přes netaukce.cz
od spuštění služby netaukce.cz utekly skoro dva týdny. Za tuto dobu se mi podařilo otestovat takřka vše z pohledu prodejce. A vy čtenáři…
Prodané domény 21. – 27. května
Je tu neděle a na 404m.com opět můžete najít přehled prodaných domén za poslední týden. Nové aukce na subregu očividně přilákaly…