Newslettery a jak na ně

webzurnal.cz, 29. dubna 2010 ve 08:30:01, 55x přečteno

Při provozu e-shopu je nutné brát v potaz vešekeré dostupné formy propagace. Pokud alespoň občas v nějakém e-shopu nakoupíte, jistě jste již přišli do styku s Newslettery. Jedná se o elektronickou formu zpravodajství o akčních nabídkách, slevách nebo nově dostupném sortimentu konkrténího e-shopu.

Z pohledu provozovatele e-shopu se jedná o jednu z možností propagace nejen z hlediska zveřejnění jednorázových akcí, ale tento typ propagace může pomoci tzv. brandingu, tedy sice ihned nezvýšíte prodejnost, ale lidé si budou pamatovat vaši značku. V případě kvalitně provedených a správně šířených newsletterů můžete získat obě tyto výhody zároveň. Jakých pravidel se držet při tvorbě a distribuci newsletteru se můžete dočíst v článku Newsletter – prodejní kanál k nezaplacení na webu Slova doslova.

Přestože tyto pravidla vypadají jednoduše, je až s podivem kolik (i velkých) e-shopů je nedodržuje a výsledkem je místo budovaní pozitivní image značky jen otravování bývalých zákazníků.

Pokračování na: webzurnal.cz

Související články

Co se událo na ?eském hostingovém trhu v lednu 2020

„Snažíme se o zodpov?dný p?ístup ke spole?nosti, a chceme minimalizovat naši uhlíkovou stopu. Od ledna 2020 proto využíváme pro napájení…

Guest post: Kvalitá?? Review? ?ízení rizik? – k ni?emu, softwarové projekty jen zdražují a zdržují. A nebo ne?

Za?nu od konce, respektive od Zsoltova prvního ?lánku. Ješt? p?edtím bych ale rád varoval všechny programátory a vývojá?e – dál ne?t?te.…

PPC / affiliate arbitráž – co to je a jak na tom vydělat?

Když si procházím různá česká fóra o podnikání na internetu, vesměs všichni používají na monetizaci svých projektů kontextovou PPC…


Komentáře

(nezobrazuje se)