Mezi původními SEO šamany se traduje, že jednou ze součástí komplexního linkbuildingu by mělo být i budování neaktivních zpětných odkazů. V dobách, kdy ještě CMS nedělaly automaticky z kusu URL aktivní odkaz, to byl poměrně oblíbený způsob jak podpořit svou citaci, anebo jen sdělit, kde může ležet zajímavý obsah. Osobně si myslím, že to platí i dnes, jen se na to už tak trochu zapomnělo.
Google a myslím si, že i Seznam s touto metodou nemá nejmenší problém. Není to pro ně totiž nic těžkého rozeznat v kusu textu odkaz, který je neaktivní. Ostatně formát je vždy stejný. Dokonce nemusí přímo začínat ani http://.
Když by jsem to měl zkrátit tak stačí vzít kus textu. Například citaci, anebo jen vlastní názor a přihodit pod něj odkaz, který jej podporuje. Takhle nějak by měl vypadat efektivní využití odkazu.
Slunce svítí protože obsahuje vodík, který se postupně “spaluje”. Tím vytváří velké množství světla. Vše je postaveno na termojaderné fúzi. Každou sekundu se údajně spotřebuje až 700 milionů tun vodíku.Viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/Slunce
Související články
Post?ehy z investování a stín blížící se ekonomické krize
Koncem roku vždy obíhám banky kv?li dividendám z akcií. V?tšinou si ?íkám, že za n? nakoupím dárky a n?jaké tradi?ní v?ci, které…
Google nám dá vědět o penalizaci
Dobré zprávy ve spolek. Google včera oznámil na svém blogu, že vylepšuje svou službu na rozesílání zpráv o jednu celkem podstatnou…
Odkazovat na špatné stránky?
Když píšete o nějaké stránce je zvykem na ní aktivně odkázat. Jednak tím ulehčíte návštěvníkům život, ale také je to jakási…