Nase zkusenosti s Live Chat na Shipito

podnikanivusa.com, 17. března 2015 ve 18:34:30, 29x přečteno

Pred rokem jsme na Shipito zavedli  live chat 24 hodin denne na 7 dni v tydnu.  Mame zakazniky po celem svete. Kdyz je v Asii a Australii pondeli tak v USA mame porad nedeli. Kdyz nekdo ma den tak v USA mame noc. Takze slo o to prizpusobit se zakaznikum a nenutit je nas kontaktovat v dobe kdy to pro ne neni pohodlne.

Live chat ma vyhody oproti telefonu pro zakazniky co neumi dokonale anglicky. Psat anglicky je jednodussi nez volat na telefon. Takze jsme na nej vsadili. Tady je statistika za rok fungovani.

Pokračování na: podnikanivusa.com

Související články

Jak jsem se zase vytočil aneb Brief a direkt marketing

Minulý týden jsem byl po dlouhé době výrazně protivný na naše accounty kvůli poněkud nedotaženému briefu. Debata šla skutečně na

Wedos byl 4 dny pod silnými DDoS útoky, které údajn? p?esahovaly 300 Gbps

Nejv?tší hostingová spole?nost na ?eském trhu Wedos se od pond?lí potýkala s velmi silným DDoS útoky, které cílily na její weby a…

8 způsobů jak vydělávat na internetu

V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…


Komentáře

(nezobrazuje se)