Pred rokem jsme na Shipito zavedli live chat 24 hodin denne na 7 dni v tydnu. Mame zakazniky po celem svete. Kdyz je v Asii a Australii pondeli tak v USA mame porad nedeli. Kdyz nekdo ma den tak v USA mame noc. Takze slo o to prizpusobit se zakaznikum a nenutit je nas kontaktovat v dobe kdy to pro ne neni pohodlne.
Live chat ma vyhody oproti telefonu pro zakazniky co neumi dokonale anglicky. Psat anglicky je jednodussi nez volat na telefon. Takze jsme na nej vsadili. Tady je statistika za rok fungovani.
Související články
Jak jsem se zase vytočil aneb Brief a direkt marketing
Minulý týden jsem byl po dlouhé době výrazně protivný na naše accounty kvůli poněkud nedotaženému briefu. Debata šla skutečně na…
Wedos byl 4 dny pod silnými DDoS útoky, které údajn? p?esahovaly 300 Gbps
Nejv?tší hostingová spole?nost na ?eském trhu Wedos se od pond?lí potýkala s velmi silným DDoS útoky, které cílily na její weby a…
8 způsobů jak vydělávat na internetu
V článku se dozvíš základní informace o různých způsobech jak vydělat peníze na internetu. Některé možnosti používají internet jen…