Mocná trojice a copywriterská alchymie

copyblog.cz, 22. prosince 2009 ve 11:03:26, 51x přečteno
Mocná trojice a copywriterská alchymie

Číslům se odedávna přisuzují rozličné významy. Mají některá z nich skutečně vyšší smysl a váhu, protože kopírují rytmus a periody přírodních zákonů? Nebo jsme zdánlivý přírodní řád až zpětně z čísel odvodili?

Karlovi se zdá, že po dvaceti letech zdvořilého míjení může souseda považovat skoro za starého známého, a proto se ho otáže:

A je to tam! Třetí věta je klíč, který sousedy vysvobodí z ignorance a dá jim šanci dozvědět se něco o druhém. Ta třetí věta spustí dialog, nutí k reakci.

Koneckonců trojka láme i další bariéru – tres faciunt collegium (nemusí to platit vždy – České dráhy považují za skupinu už dvě osoby).

Pokračování na: copyblog.cz

Související články

Jednoduchá rada jak vytvo?it hodnotný obsah. Není to alchymie.

Obsah je a vždycky bude nejd?ležit?jší sou?ástí celého internetového marketingu. Samoz?ejm?, obsah v dnešní progresivní a konkuren?ní dob?…

Jak napsat dobrý titulek?

Titulek (nadpis, banner,slogan) zpravidla rozhoduje o tom, zda se čtenář „chytí“ a bude pokračovat ve čtení, případně klikne na prvek.…

Google nedoporu?uje u v?tších web? p?ehán?t to s odkazy na hlavní stránce

Op?t tu máme jednu zajímavost k onpage SEO o kterou se pod?lil John Mueller p?i Google Webmaster Central office-hours hangout. Jeden tazatel se…


Komentáře

(nezobrazuje se)